lunes, 9 de febrero de 2009

VARIES ENTRADES,


Avui , "PETER PAN" hauré fet varies entrades,2 abans que aquesta i quan acabi aquesta ,faré l´última.
Es teu ordinador ,ja no va bé, en Francesc, ens ha deixat es seu.
vas veure ? finalment el que tant volia posar, ens van ajudar a fer ho, a mà dreta,
em deixat sa teu cançó de "sa teu peli" de petit...
com tots es petits ..tenies tot memoritzat,cada imatge , cada segon...i quan arribavem, a sa cançó..deies"tornem a començar".
Aquesta setmana ,trobi que he tingut alts i baixos molt forts,he tornat a plorar MOLT..però..també he tingut algún moment de serenor, que m ´ho ha portat recordar paraules ESCOLTADES ,a CA N ´EVA.
però, sì , petit,he tingut ganes d´abraçarte te ben fort, ben fort.
De sentar me a la cuina mentres tù dinaves i parlar del que havieu fet al cole....
estic cansada de sentir partits del Barça , i tù no hi ets...
De ses esmorzars que fem sense tù cada cap de setmana, i t´imagini as meu costat.
Saps un detall que m´agradava mirar , i mai ho havia dit...ses teus mans, tallant
es croissants..es teus dits..
Entri as teu lavabo,i enyoro veure´t cada matì,mullant te es cavells...
Agafi es teu sabò i fins que no em desfaig, olori ,i ,olori...
Tantes coses AMOR...
UN PETÒ...I avui em vaig esforçar i et dediqui aquest somriure ,que sempre et feia
a sa teu càmara, ara me la va fer la Sandra.
Tú estas amb MI, i ho simbolitza s´estrella que em van regalar el pare i la sandra,
i ses 3 que em vaig fer ...tù sa grossa, i ses atres dugues, que estan amb mi , el pare i la Sandra.
un petò ,una abraçada....qui sempre está amb tù...mama

1 comentario:

Mercè dijo...

Marina me n'alegro que ja tinguis l'ordinador arreclat,et trobava a faltar.
Moltes gràcies pel calendari que em vàres fer arribar t'ho agraeixo molt.
Quan et vingi de gust ens podem trobar totes 4 a mi em faria molta il-lusió

Saps Marina, moltes coses que comentes de moments viscuts amb el teu fill, em recorde moments viscuts amb el meu fill.
Una abraçada
Mercè