martes, 2 de junio de 2009

COPA,LLIGA I CHAMPIONS !!!!!!!!!!!!!!




Carinyo meu:
Avui, finalment, tinc ganes d'explicar-te , com hem passat aquests dies.
Quants records. Quantes vegades ens hem repetit: "Si, ell ho hagués pogut VIURE !!"
Es teu equip, després del CADAQUÉS, EL BARÇA!...
Com ja et va descriure l'oncle xa, ha estat molt maco, per una vegada ens hem unit amb l' alegria de tots es seguidors. I això que -ja saps- a mi no m'agrada massa el futbol; però davant una temporada com sa viscuda. TRICAMPIONS !!!
Vaig portar-te 3 dies abans a es fanal, SA TEU BUFANDA, sa primera que et vam comprar sa primera vegada que vas anar al CAMP NOU. La vas conservar sempre.
Quan hi havia un partit important, tan si anaves al camp com si anaves amb ses amics a veure'l a algun lloc, jo et preparava sa camiseta, bufanda , bandera...
Per això vaig decidir que havia de fer el què hagués fet. Vaig portar-te sa bufanda i sa primera camiseta que et va comprar el pare, "sa d'en KOEMAN".
La Tali et va portar sa copa que uns dies abans havien guanyat i que un diari regalava.
He posat una foto on es pot veure com vam deixar es fanal esperant el GRAN DIA... TAL COM T'HAGUÉS AGRADAT.
Aquell matí vaig emocionar-me de debó. Es respirava ambient blaugrana, el poble lluïa es colors en balcons, finestres...i en llocs inimaginables...
Portava sa càmera i vaig fer algunes fotos.
Com t'hagués agradat veure-ho!... Eres un nen que s'emocionava fàcilment.
Ah! , sa teu estimada Sandra marxava de colónies i volia portar "sa teu camiseta". I jo la havia regalat.
Saps que vaig pensar,no? Demanar-li a un amic teu que sempre está amb nosatrus i ens fa costat; ell i sa seu família.
Mira com és que va llegir molt tard l' sms, va agafar sa moto aquella nit i la va portar.
No saps el què va representar per la sandra que justament ell l' hi deixés sa seu camiseta.
Després el tete Carlus ens va deixar sa seua que és diferent, amb una bandera i una bufanda.
Bé amor, el partit va ser impressionant.
Com et vaig trobar a faltar, abraçant al pare, comentat ses jugades. Renegant, també. Peró no vam estar sols..
I l'endemà, la celebració a Barcelona. T 'agradava tant veure ocasions d' aquestes. T' emocionaves amb cada paraula des locutors, des jugadors, des seguidors..
Amor, el què si vull fer saber és que, malauradament , ens han agafat SA TEU BUFANDA, DES FANAL.
MILLOR NO PARLAR. De nou, he perdut un record, una olor teua. Ja és sa tercera vegada que no respecten es sentiments d'una mare.
Vam decidir amb la sandra portar-te tots es cargolets que guardàvem de la plaja, es que agafàvem plegats. Els vam posar en una "curculla" molt grossa que havia comprat fa molt temps per decorar.
La sandra et va deixar un petit escrit, et deia: "Un amic va dir-te que eres el rei d'en mar,
i ara ho seràs del cel. Doncs, com a rei d'en mar, et portem tresors que et pertanyen".
Uns dies després el pare va arribar i em va dir: "Ens han agafat sa curculla grossa". I, a sobre, sa targeta de la sandra que estava agafada, l'han tret i l'han deixat en un cargolet.
Millor que no et digui que vaig dir per consolar lo.
Sí , segurament van ser nens...peró...deixem-ho estar.
HEM APRÈS TANT, GRÀCIES A TU.
SEGUR QUE NO HO HA FET NINGÚ QUE ENS ESTIMA I ENS FA COSTAT. PER AIXÒ NO LLEGIRÀ AIXÒ. NOMÉS EM SAP GREU PERQUÈ NO L'HI ARRIBARÀ EL QUÈ PENSI..
SI ÉS UN NEN...per l educació i respecte que ha rebut..DEIXA EN EVIDÈNCIA A SA SEU CASA..
SI ÉS GRAN, NO CAL ESMERÇAR-HI NI UNA PARAULA.
SENZILLAMENT...si mai algú vol alguna cosa que jo l' hi pugui oferir, poden trucar "a sa nostra porta"
UN PETÓ DOLÇ..I SI POGUÉS SER DE COLORS ..AVUI TE'L FARIA ..BLAU GRANA.
T ENYOREM TANT!!
LA MAMA.
JUNTS TOTS 4 SEMPRE JUNTS!!


1 comentario:

Anónimo dijo...

Sento aires d' alegria en el teu escrit.Saber que en Marc també hauria gaudit amb emoció les copes del Barça deixa aquest gust agredolç.Inclús a mi ,que no m' agrada el futbol,en veure tanta gent feliç se m 'ha encomenat una mica d' alegria.

M'indigna que t' hagin robat els records d' en Marc.Pot ser no ho han fet amb malícia sinó amb inconciència.Si és així crec que si possessis un escrit allà mateix,explicant el que representen per tu aquells records, tocaries la seva consciència i te' ls tornarien.Si més no,no hi tens res a perdre i sí moltíssim a guanyar.Espero de tot cor que els tornis a tenir ben a prop teu.

Una abraçada per tots quatre.