martes, 23 de junio de 2009

NIT DE REVETLLA...."SANT JOAN"

NIT DE REVETLLA, AMOR.
La nit més curta de l any, nit de soroll , de foc, alegria.
Per nosatrus, avui será la nit 540 sense TU,AMOR.
Ses nostres nits ja son totes iguals, no hi ha, temps ..unes se n s poden fer més curtes que d atres, per el despertar amb angoixa , amb ulls humits , pensant , que ha estat un somni,que vindré aqui a sa teu habitació , i et veure dormin.
quantes vegades vos mirava!
Aquest foc que cremará ses fogueres , és com el foc que ens va cremant , poc a poc , dia a dia, el cor i el nostre interior.
Cada dia tot més llunyá.
Soroll! olor a polvora! ...com disfrutaves! , per tu ERA SA TEU NIT , NIT MÁGICA.
La vivies ja uns dies abans amb nervis , no paraves de mirar i mirar sa bossa de "petardos" que t haviem comprat...
Jo patia , peró alhora m agradava veure t tant content..
També sa teu prudéncia sortia aquesta nit..
Calçat adequat , pantaló llarg ,i motxilla..MAI BOSSA DE PLÁSTIC..
T ho haviem explicat, i no calia recordar t ho.
Solies anar sempre amb el pare..de qui et venia les ganes de tirar "petardos"?
ja de ben petit et donava "sebes" i jo m enfadava...sempre m ha fet por, aquesta nit.
Quan anávem a dormir, l endemá escoltávem quants cremats hi havien hagut , amb una nit com aquesta , quantes imprudències, jo pensava, sort , que ja em passat aquesta nit!, i , tenia l esperança de veure t créixer, i que ja no t agradés tant.
Tot i que ja ho he dit, ho vivies com el pare...
Aquesta nit tenim foc en el cos , el cor crema, peró per nosatrus és una nit més
en la foscor, i en silenci.
Sentim de lluny el soroll que ve de diferents llocs del poble, he tancat TOT, peró ,
és inevitable, cada esclat és un esclat en el cor.
AMOR, NO OBLIDIS QUE T ESTIMEM, T ENYOREM...
I NO ESPERIS MAI QUE AIXÓ HO OBLIDEM...
SEMPRE , SEMPRE TOTS 4!
UN PETÓ,amb tota l escalfor que deixa una foguera..
la mama.

acabaré recordant unes paraules que et va dedicar l oncle Pitu:

QUAN TOTES LES ESTRELLES

QUE BRILLEN EN LA NIT,

S APAGUIN, AL PRIMER RAIG DE L ALBA,

NOSATRUS ,EN TÚ, PENSAREM

JA QUE..

TÚ ...ETS

LA ESTRELLA DEL MATÍ..

sempre BRILLES , dins nostre , AMOR.



1 comentario:

MªTERESA dijo...

"nIT DE REVETLLA" AHIR A LA NIT MOLT VAIG PENSAR AMB TU JA QUE UNA MARE AL PUJAR UN COET CAP EL CEL VA DIR.......... COM M`HA AGRADARIA SER COET PER PODER PUJAR ALLA HON TU ETS FILL MEU ESTIMAT.
TOTS VAREM QUEDAR MUTS I SOLSAMENT UNA ES VA APROPAR I LA VA ABRAÇA. CAP MES COMENTARI......... LA FESTA VA CONTINUAR.
JO NO LA CONEIXIA PERO VAIG PENSAR MOLT AMB VOSALTRES.
PETONS PER TOTS
OS ESTIMI