miércoles, 20 de octubre de 2010

"COM HE FET SEMPRE"

--SI AVUI ÉS UN DÌA GRIS...I A MI NO
 EM PLAU
EL FARÈ BLAU
COM HE FET SEMPRE...

"MY WAY"  ,en català s´ha traduit "COM HE FET SEMPRE"

Jo et diria , com estic fent sempre...
recordes , marc aquesta cançò que tan escoltaves perque m´agradava molt.
Es meus dies es tornen a emboirar , a ser grisos , però intenti fer-los "blaus" pels qui m´envolten , i com et vaig dir , per sa teu estimada sandra.
saps que pensi petit, ja n´hi ha prou de tenir-los jo aixís i de ben segur no soc nomès jo , tots estem actuan 
en "aquest escenari"però si intentes i t´obligues sembla que passa millor.
un petó , petit.
mama

1 comentario:

MARTA dijo...

Sempre tornen els dies de boira,sempre tornaran .
Però ara ja sabem com suportar-los.
Saps que pots comptar amb mi si veus que et puc ser d'ajuda.
Un petó a tu,i a tots quatre.