lunes, 14 de julio de 2008

UN ESTIU MÉS FRED QUE L'HIVERN


Hola amor meu:
Ara feia uns dies que no t'escrivia, però parli constanment amb tu.
Saps, desde que el pare finalment va entendre que necessitava ajuda professional, està més tranquil, i sembla que a sa casa no hi han tants nervis.
També comprén que jo em senti tant a gust amb es blog. Fins i tot ell, que tu sabes com li costa posar-se a escriure, ha trobat ajuda en aquest blog. Jo li dic que per mi és com tenir-te davant i estar parlant amb tu. Això em permet deixar anar una mica tot el pes, el dolor i la ràbia que porti dins. Quan t'escric i llegeixi es comentaris, per uns moments, em senti bé.
Peró torni a es meu pou. Llavors ningú, només nosaltres 3, podem sentir sa teu absència a casa. És normal.

L' istiu per mi està resultant molt difícil. La gent es belluga amunt i avall. Ses aglomeracions i tot el murmuri fan sentir-me estranya, i em molesta. Prefereixi estar al marge de tot, amb es meu silenci, parlant amb tu, i amb es teu record. Tot el contrari d'abans. Em feia tan feliç l'istiu....
En vam començar a gaudir fa anys, quan vaig deixar el restaurant, la Sandra tenia dos anyets i vaig buscar-me feines que em permetessin estar amb vosaltres. No volia perdre'm sa vostra infància, es vostres primers anys. D' això n' estic contenta i orgullosa. A més vaig tenir nens, que és el què més m agrada. Anava a fer una volteta amb la Sandra, de bon matí. Després quan tornava, abans de donar-los es dinar cantàvem, ballàvem i jugàveu amb ells. Recordes l'any passat amb L' Isona? Ens sabíem totes ses cançons de Los LUNNIES.

Es caps de setmana sortim en barca buscant pau i tranquil.litat, en alguna caleta.
Però a la mare encara l'hi fa molt mal, amor meu.
Ho faig perquè crec que el pare té raó: tancada a casa tampoc estàs be, a més tindrem tot l'hivern per endavant.
Ja et vaig dir que tot són records. Desde pujar-hi fins a trobar sa cala. Comenci a recordar-te i a buscar-te. La ment m'acaba domina sempre ....i es pensaments em desfan.

MARC
tu i jo encara no havíem pogut tenir converses sobre ses nostres creences; jo pensava que de gran ja les tindríem. Tu, al fer-te gran, tindries ses teues i podríem tenir intercanvi d'opinions.

Ara ja no és el moment, però AMOR MEU, si el què creu alguna gent fos veritat, si pots enviar una senyal ,una llum , un missatge per alleugerir tant dolor, pensa que ara estic receptiva a tot.

Acabaré explican-te, que l' altre dia recordàvem ses teus cançons. Tinc es teus CD'S guardats però, de moment, no puc amb cap cançó que em recordi a tu. T'agradava molt la mùsica, fins i tot quan et fèiem baixar música per a nosaltres, l'acabaves cantant tu.
Ara, en aquest moments, AMARAL és qui em fa pensar més amb tu. Justament aquest dia, vaig posar la radio i....volia apagar la, però vaig quedar-me amb: "ME ABRAZARIA AL DIABLO SIN DUDAR, POR VER TU CARA"
JA POTS PENSAR, HO FARIA TOT, TOT, PER TENIR-TE ENTRE ES MEUS BRAÇOS.
T'ESTIMARÉ AMB SA MATEIXA INTENSITAT TOTA LA VIDA.

T'ENYORI
AMOR MEU I SEMPRE PENSARE QUE INJUSTA ÉS AQUESTA VIDA.


UN PETO DE TOTS TRES QUE T'ARRIBI ON ETS.

LA MARE


TOT, TOT HO DONARIA PER AQUEST MOMENT.



7 comentarios:

Anónimo dijo...

Marina carinyo,no saps com m´ha alegrat lleguir que el Esteve es deixa ajudar i que sembla que a sa teu casa ja no teniu tant mal humor.Veus preciosa com poc a poc torna a entra la llum.
Segueix lluitant bonica ets una gran dona i ancara que et sapigue greu que o digui ....Ja saps reina meva ets molt forta i tu pots anar endevant.
¿Has pensat amb la pau que deu sentir en Marc al veure que poc a poc a sa seu casa va entran-li la llum?
Paciencia preciosa paciencia ja veuras com poc a poc tot arribara.
Una forta abraçada
Ja saps que os estimi

MªTERESA

Anónimo dijo...

Hola teta!!!

Avui em dirixeixi a tu, pensi moltisimes vegades amb en Marc, i parli amb ell, com tu.

No em puc arribar imaginar es tragecte de tots 3 amb sa barca buscant sa cala més petita per guardar o amagar es vostre dolor.

Ses poques vegades que he vingut a sa barca, aquest any, es fa molt difícil, només mires a un costat i a l'altre buscant alguna cosa, que et doni la resposta a tant dolor.

Saps que jo de creences poques. Fa poc tenia es meus dubtes, peró ara ja no els tinc. Pensi que en Marc, amb la força que tenia, per estimar-vos, per estimar a tota la família; és amb aquesta força que ens fa tirar endavant, sempre junts.
Per mi és aquella llum que es veu allà, a l'horitzò, sobre el mar,crec que per ell era sa seu segona casa...el mar.

Estic comvençuda que és aquella llum, no pot ser cap altre, PERQUÈ és la que BRILLA AMB MÉS FORÇA.

Us estimi molt a tots 4

Laura

Anónimo dijo...

hola a tots

feia mol que us volia deixar un comentari pero fins ara n me vist en cor de fero.espero q encara que no us ajudi mol cm a minim sapigeu q teniu molta gen al vostre costat

va pasant el tems pero enkara quan penso en tot el que a passat em costa de creure i sem fa molt dur..
recordo mols moments en el q e stat am ell com en el futbol al cole a clases dangles i nomes el puk recordar duna manera: ALEGRE

laltre dia lanna em va donar una llibreta de fa uns anys quan navem larturo en marc i jo i vax veure tot el q vam fer els 3 juns me va fer molta gracia turna a recordaro pq ens u vam passa mol be aqell any i vax turna a recorda aqells momens q vam passa juns i q sempre em qedaran.

una abraçada molt forta x la marina lestebe i la sandra i sobretot x tu, Marc.


Alex Egea

Anónimo dijo...

Estimat Marc,

Fa tepms que no t'escric, però de la mateixa manera que ho fas amb la mare, la tia i tota la gent que t'estima la nostra estona per parlar sempre hi és.
Sento la teva presencia, jo t'explico moltes coses, bones, dolentes o indiferents, però no tinc resposta. Si de veritat ets la llum que brilla amb mes força a l'horitzo, no t'apaguis mai, nosaltres et segurem i en algun moment del temps, ens tornarem a trobar. Ens explicarem moltes coses, riurem, per sort s'hauran acabat ses llagrimes de tristesa, i ens abraçarem.

Sa teu cosina que t'estima i mai t'oblidarà.

Montserrat

Anónimo dijo...

Gracies Alex per ses teus paraules.
veus un més que esta amb nosaltres,i gràcies per haver te decidi s he que ha de costar,penses que diré, només es diu el mateix.... ho entenc tot.
A mi potser també em passaria.
Ja vaig dir li a l ELSA que a l esteve li uneix una amistad amb es teus pares, sobre tot el pare, i sempre que em necessitin.... no els oblidarè mai aquell dia a casa i acompanyant se al tanatori.
UN PETÓ . MARINA

sandra y cris dijo...

Hola Marina!
Com m'agrada la foto on sortiu tots dos, és preciosa...
Sí, ja portem sis mesos, la meitat d'un any, la meitat d'una vida. Sis mesos, els més difícils de la nostra vida. Per on seguir caminant?? Com fer-ho? Només puc dir que el que em manté viva és la sensació cada vegada més potent que la tornaré a trobar al final del camí. Que només seran uns instants i tornarem a volar juntetes per sempre més...
Petons per tots, amics del cor...

Brígida dijo...

Ai marina!!
que estrany se'ns fa l'estiu... però l'anirem passant paset a paset, poquet a poquet...
Em de mirar de prendre'ns l'estiu amb una mica de tranquil·litat dintre de tot, i buscar els llocs on ens podem sentir més bé.
Marina les paraules surten com una petita font que no para de rajar, és el meu germanet qui m'ajuda a expressar tot el que porto dins.

Mil petons guapa.

Brígida