miércoles, 6 de agosto de 2008

QUINA FELICITAT TETE! EREM PETITONS







Hola marc fa molt que no t’escric no se per que, pero ara aprofito la oportunitat que tinc descriuret per fer-ho.

Tinc moltes coses que explicar-te pero crec que tu en deus tenir moltes mes.

Avui he mirat els albums de tots dos he vist moltes fotos macas de tots dos m’ha costat molt decidir-me pero al final he triat aquestes 3.


Al principi que em van dir que tu ens havies deixat jo pensava que estaves a l’hospital i que et podiem vindre a veuret que nomes havies deixat de viure
a sa casa i ara ancara espero que sigui el moment que algú em vingui a buscar, i em digui, anem a l’hospital a veure el tete.
Peró no encara no m’ha vingut a buscar ningu per venir a veuret.



Tete la veritat es que la casa esta plena de una buidor descunaguda que avans no la cunexiem, abans teniem un princep que mentretenia, que em feia riure, que ens ho
passavem pipa.

TENIAM UN REI

Bueno marc ancara tinc la esperanza de que tornaras de que et tornare ha veure no se si ho aconseguire pero ara de moment el que haig de fer es recordar-te tal
com eres com riviem i ja esta.


Am sa varca ha vingut en Xa m’ha ensenyat una estrella que ma explicat
Que ere la primera en sortir i la ultima en marxar.

I jo entre mi he pensat, aquesta estrella es la del tete
Que avans vivia a sa casa i veia el cel
Hi ara viu al cel pero veu sa casa (el tete ens veu des del cel, i ens racorda).

TESTIMO MOLTISSIM TETE

UN PETO VENT FORT TETE A I SOBRETOT QUE
TARRIVI UN DE VENT ESPECIAL PER TU LA
PERSONA QUE MES MESTIMO DEL MON TU.

DE LA SANDRA PER TU TETE




7 comentarios:

Anónimo dijo...

SANDRA CARINYO, soc la iaia de la DUNIA, sabs carinyo, ven segú el teu TETE si està en aquesta estrella que tú veus, ELL et giará el reste de la teva vida, fins que un dia molt llunyat per nosaltres, però un instant en el univers et trovaràs amb ELL i guaidireu de tot lo que hara tant trovas a faltà,jo cuan trovo a falta a la DUNIA, tenco els ulls i m imaginut coses que he fet emb ELLA , FESSU VORÁS QUE VÉ.UNA ABRAÇADA SANDRA.

Anónimo dijo...

Sandra,
Em fa il.lusió veure que recordes el què et vaig explicar de s'estel.
Si et fixes, aquest que has triat, també és un des que més brillen al cel.
Hem de tornar a anar en barca, val? Tots dos, com l'altre dia a Culip. Em va agradar.

Un petó i fins moooolt aviat.

Anónimo dijo...

HOLA XA SI QUE RECORDO SES COSES QUE MEXPLIQUES.

FA TEMS QUE NO HO VOLIA DIR A NINGU PERO JUST A DAVANT DE CASA MEVA HI HA UNA ESTRELLA QUE SURT MOLT TART PERO QUE CUANT SURT VRILLA MOLT I PER MI EM SEMBLA QUE EL TETE ESTA A LLA ESPERANOS.

XA ESTIC ESPERANT QUE FACIS VACANCES PER QUE AIXIS ENS VAUREM.

UN PETO ER TU I PER EL TETE

Brígida dijo...

Estimada Sandra,
Tots tenim la nostre estrella, la que per nosaltres brilla millor... si reina, jo també penso que l'estrella que més m'agrada a mi, és la del meu germanet, que brilla amb força perquè el veiem.
A vegades li parlo, i li envio mil petons, i li demano que cada dia, surti un altre cop...

Guapa t'envio una abraçada mimosa, i un petó per tots quatre.

Brígida

Anónimo dijo...

Bones amics!!
Sandra reina, no ens coneixem, peró veig que ets una noia molt sensible i que per desgracia has hagut de madurar avanç de temps.

Només et volia enviar un peto ben fort i una abraçada enorme.
M'agrada molt com escrius al teu tete i com te l'estimes, ell estarà orgullos de ser es teu germà i de segur que t'esta veient durant el día pel cel blau i per la nit per l'estrella que tant brilla.

Un petó a tots i ànims.


Fani

sandra i cris dijo...

Hola Sandra...
que boniques paraules les que ens has regalat avui, a nosaltres i al teu germà. També jo crec que la Dunia és un estel, és una llumeta que brilla amb força, que ens ajuda a anar caminant, que ens envia molt d'amor des d'allà on és. En Marc també us il.lumina amb tot el seu amor. L'estel que més brilli serà el teu estel, l'estel d'en Marc. Un dia em van dir que els dies de núvol no podem veure els estels, però ells hi són igual. Això mateix crec de la Dunia, en Marc, en Robert... i totes les personetes estimades que han marxat abans que nosaltres. No les podem veure , però hi són.
Molts petonets princesa***

Anónimo dijo...

Hola bonica!
Soc la germana de l'Hugo,crec que tu no em coneixes.Sempre llegeixo els teus escrits....són preciosos i es veu tot l'amor que sents cap al teu tete!!
Crec que ets una nena molt intel.ligent i dolça, i que els teus pares tenen molta sort de tenirte al seu costat!
Molts ànims Sandra,una abraçada molt dolça per tu!