domingo, 14 de septiembre de 2008


2 comentarios:

Anónimo dijo...

HOLA FAMILIA, quans dies sense saber de vosaltres, espero que les vostres petites vacantes os aixin donat una mica de pau i feliçitat, avui la SANDRA deu anat al cole, segú que nerviossa, avui es dia 15 i fa 8 messos que la DUNIA va marxa, dia trist bueno com tots, peró avui especialment per vosaltres i nosaltres veure na al cole a tots els infants fa mal.ES UN DIA DULENT.Com veus la meva SANDRA no escriu no te ganes esperu que la DUNIA li dongi forças , no sé si esteu en contacte de un altre manera espero que SI, GRACIES per possar un altre vagade las fotos SON TAN MACAS, MEN FARAS UNA COPIA? Un altre cossa magradaria tenir una foto den MARC , per possala a la habitaçio de la DUNIA si pots podem queda un dia a ROSES m agradaria molt, quan tú volgis jo mu puc arreglar em la feina.

Anónimo dijo...

hola iaia carmen.
no al final no cumenço havull el cole.
el cunenço el dia 17 per que era el cole nou i lan de acavar de arreclar pero vueno per mi dos dies no es res.
al principi tenia ganes de cumençar pero ara no en tinc tantes.
pero vueno a mi ja magrada el cole i magrada vastan estudiar.
aixo va ve.
us desitxo molta força per tirar endavant aquest dia tant doloras per vosaltres.

dunia envia moltes forces a la mami i a la iaia i a tota la gent que ara hi ha entrat a formar part.
dunia princes envia molts petons, molta llum, molta força a tota la gent que et nessesita.

un peto molt fort per la dunia per el marc en rovert i molta forca familia.

carmen ja saves que per cualçavol cosa soc aqui.
se que no puc ajudar gaire i se que el dolor el tindras igual pero si u nessesites jo tinc movil si vols tel puc donar i cual sevol dia que ho nessesites em podes trucar i parlar per mi ancantada pèro ja te dit que no puc ajudar molt que el dolor de la vostre princes dunia en tindreu sepre a sovre i per mes que volguen no us el treureu mai per mes que parlis i parlis amb mi.
pero ja te dit que per cualcevol cosa tinc mobil i ja saves on som.

un peto molt fort per tu tete i per tu dunia.
i un especial per la iaia carmen i per a tota la familia.

sandra.
petons.