jueves, 27 de noviembre de 2008

L'ONCLE PITU

Tinc tantes coses per dir a l ´oncle Pitu,tant per agraïr ,que avui Amor tinc ganes de parlar una mica d´ell, ho faries tù si poguèssis....
Per ell tù i la Sandra es seus dos nebots,i prou!

Ho ereu tot per ell,ara s ´ha quedat amb la Sandra, però no saps el que està passant,i el que li va tocar a ell...

Nosaltres dos som incapaços de parlar massa tots dos,doncs ens estem aguantan ,ell per mi i jo per ell.
Tenieu dos oncles, en xa, et donava l´alegria i el riure de joventud, a vegades et feia explicacions serioses ,però, per tù en Xa ,era riure.
L´oncle Pitu,representava, la maduresa,l´amor,carinyo i sabia escoltar-te.
Sempre ha sapigut parlar amb serenor,aquella,veu dolça i aquella rialla(que ara sembla la deixès allà on va aguantar fins que et van vindre a buscar)
Li agradan els petits ,sempre tè alguna cosa a dir.
Tù vas ser es seu primer i ùnic nebot, uns anys mès tard vindria sa nena.
Ereu com es seus fills.
Desde aquell dia quelcom li va quedar allà ,aquella carretera,ara ens veiem però com t´he dit hi a una cosa que impedeix que ens desafoguem,que poguem cridar i deixar la Ràbia i l´Impotència que portem dins.
Tindria tantes coses a dir d´ell,sempre s´ha fet estimar tant...
Però avui voldria dir GRÀCIES PITU,gràcies per tantes i tantes coses viscudes junts, per saber escoltar i parlar amb tranquilitat i serenor ,però avui del que tambè puc estar contenta es de sa teu gran aficiò,FILMAR.
Ahir ,vaig volguer ,que no és, el mateix que poguer, escoltar es meu "Peter pan"
cridar-me MAMA! i veure com m´abraçava es dia de la comuniò de la Sandra,vaig desmontar-me,però feia tants ,tants dies que necessitava sentir-lo i veure´l moure´s,gràcies a tot el que vas anar filmant al llarg d´aquesta vida TAN CURTA,
sempre tindrè es record d´es meu Fill.
Però ahir ,l´Esteve va posar-se algun video en es mòbil ,i VA SER DUR, vaig demanar ,que necessitava veure´l i sentir-lo,em vaig torturar mirant i mirant,
però vaig poguer disfrutar de una paraula que a vegades diem"para una mica de cridar-me", i ara donaria sa meu vida per sentir de nou sa seu veu cridant MAMA!
Sort en tindrem de tot es teus cds, i sort! coses de la vida, aquest Nadal vas donar - m´ho tot,desdees seu bateig ,comuniò fins arribar a la Sandra,i a la tarda vam mirar-ho tot.
Ara se´m fa difìcil ,però en es mòbil he volgut escoltar-lo i veure´l.
Ja no ens calen paraules, ara solsament amb una mirada podem entendren´s.
Em va faltar el pare i tù vas estar allà, i ara vas fer de pare ,d´oncle,i tot ,vas haver de ser el fort ,ningù et va deixar triar...
Pitu gràcies per tot el que has donat al llarg d´aquests anys ..i el que sè seguiràs fent,
un petò per tù, i un de tendre per es nostru" PETER PAN"SEMPRE SERÀ UN NEN"


sa teu cunyada que t´estima, encara que mai t´ho hagi dit, però això que tant costa, ara desde que no tinc es meu PETIT, HE APRÈS A DIR-HO QUAN EM SURT DEL COR I HO SENTI DE VERITAT.
un PETÒ PITU, i.....seguirem junts aquest camì, on tant units estem TOTS.
marina


No hay comentarios: