martes, 13 de enero de 2009

FELICITATS ONCLE PITU!!!!!!!!!!!!!!!!!



sí ,amor meu, avui és l´aniversari de l´oncle PITU.
Dissabte al poder tenir tota la famìlia amb ell,i ser es de la sandra, ja et vaig dir que estariem junts.
TÙ,tambè vas estar amb nosaltres,(no com volem, però com hem d´aceptar)
Van bufar ben fort tots dos i van demanar un desig.....
Ja vaig dir ho un dia , com t´agradava parlar amb ell!, a mès et transmetia la seva tranquilitat..
Recordes que havieu anat junts a buscar espàrrecs?
Sempre l´hi han agradat la mainada.....i EREU ,ÉS SEUS NEBOTS.
no en tè mès.....
Com a tots, sa seu vida tindrà un abans i un desprès...
Ara el veus,i sense parlar ,saps com està patint.
Aquestes festes això sì, ha estat tots els dies a sa farola, mirant L´ESTEL,que et vaig dir ha posat.
I s´ha passat tots es dies preparant es muntatge des cd, que va demanar a uns companys si li
gravaven l´acte del dia 30....i ell , ja saps ..SA SEU GRAN AFICIÒ....ha passat dies i hores,
preparant amb tant AMOR ,aquest reportatge...el dia de REIS ,ens el va regalar....
QUIN RECORD TINDREM!.(aprofitarè per agraïr tots es que van ajudar i aportar imatges a l´oncle)
Amb aquell petit acte i envoltada de gent que ens ha fet costat ,VA SEMBLA QUE ESTIGUÈSSIS ALLÀ....VAIG SENTIR-TE TAN APROP!
(però ,de cop VAS VOLAR, segur que AL PAÌS DEL MAI MÈS.

UN PETÒ BEN FORT!
I ENVIA-LI MOLTA LLUM A L´ONCLE!

la mare.











2 comentarios:

Anónimo dijo...

Moltes felicitats oncle pito!!!

No som família directa però em sembla que els sentiments que tenim ara ens en fa.

Un petó.

Laura.

Anónimo dijo...

Hola Marina, soc el Carles de Menorca que ens veiem a ca n Eva. Estic a la feina però esteia un poc tristot i entrat en el teu blog per veure els nostres fills i així sentir-los mes aprop, encara que hi estan tot el dia amb nosatros. Una abraçada ben forta i fins aviat.