lunes, 5 de enero de 2009

UN SECRET MOLT BEN GUARDAT


Estimat amor,"peter pan"....com he posat de tìtol avui, "UN SECRET MOLT BEN GUARDAT!"
I tant ,doncs aquesta foto acaba de sortir avui d´on la mare la guardava.
Petit , has marxat massa aviat, tù no vas arribar a veure-la, doncs teniem por que al anar creixent veiguessis alguna "cosa" que et fes pensar....
La Sandra era petita per tant vam decidir , que quan l´inocència passes a ser diferent...
vos ensenyariem sa foto.....a veure si veieu alguna cosa...
L´any passat" és aquell any que diem...i està i no...".(això per part de la Sandra), vam decidir que esperariem, i aquest any la comentariem.....tot va cambiar igualment el maleit 30 de desembre.

I MASSA TARD , AMOR! SEMPRE ÉS MASSA TARD PER ALGU....
Avui n´hem tingut ganes de parlar amb la Sandra...i aquests moments acaba de veure-la..ens hem emocionat!

UN PETÒ PER ES MEU PRÌNCEP"DE PART D´UN REI"
I UN ALTRE DE LA SANDRA I LA MARE..

TOTS 4 ,AMOR SEMPRE CAMINAREM TOTS 4.....ets la nostre segona pell....

(a sa foto tenies 2 mesos i 2dies) (com en es contes EL REI , va ser molt feliç, sobre tot aquell dia
doncs l´hi agraden es petits i aquell dia va estar envoltat D´INOCÈNCIA)
Cada nit podem anar a sa farola on l´oncle Pitu hi ha posat adalt de tot una estrella que cada nit farà llum....aquesta vegada SÌ , fa llum! encara que ojalà MAI , haguès de ser la LLUM D´AQUEST ESTEL ,que iluminès aquell indret!
BONA NIT ANGELET!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

ETS MATINERA, EN AQUETS DIES NO HE POGUT POSSARME EN CONTACTE EMB VOSALTRES,LA BRITAT,, NO TENIA GAIRES GANES, PERÒ US HE SEGUIT EMB EL COR,MALGRAT TOT, ESPERU QUE L ASPERANÇE I L AMOR ESTIGUI DINS NOSTRE, I POGUEM N HA ENDEVANT. UNA ESTIMADA DE LA MEVA FAMILIA.

Brígida dijo...

Estimada familia,
M'agradaria dir-vos tantes coses, i a la vegada tinc tants poques coses a dir... m'agradaria que amb una bufadeta de vent, notessiu la meva abraçada ben mimosa i plena d'amor... us tinc continuament en el pensament...

Mil petonets ben tendres per vosaltres, pel vostre Marc, i pel meu germanet.

Brígida