lunes, 25 de agosto de 2008

SES AVIS QUE T'ESTAN FENT COSTAT



TETE avui vull posar-te un record amb ses avis que estan descansant amb tù.
L'AVI LAU ens va deixar quant tu tenies 2 anyets.
Tu casi be no el devies recordar molt
no tete?
jo no el vaig poder coneixer......
M 'expliquen que L'AVI LAU no et va poder veure sa teva cara per culpa a la diabetis que va fer que per mala sort ens deixes.
Tambe m'expliquen que l'avi et comprava molts de galetes (tete ja et conec t'encantaven ses galetes)........



L'AVI FELIU que tu de petito li deies "avi liu".
M'enrracordo que tots anavem a fer un berenar a sa casa de L'AVI FELIU.
i com que eres mes gran ja et deus enrrecordar (amb la memoria que tens)

Tu vas plorar molt el dia que estaves jugant a futbol i et van dir que l'avi ens va deixar (vas plorar igual que jo quant em van dir que que tu ens vas deixar).
tu no li paraves de dir a la mare que el portesin al metge per que el metge ho podia curar tot.


TETE UN PETO FINS EL CEL PER TU I PER ES DOS MAREVELLOSOS AVIS NOSTRES.

UN PETO TETE SANDRA TESTIMO MOLT I MOLT

4 comentarios:

Anónimo dijo...

HOLA SANDRA QUE BONIC EL HOMENATGE ALS AVIS. AL AVI FELIU NO EL VAIG CONEIXA PERO VAIG TENIR LA GRAN SORT DE SER AMIGA DEL AVI LAO I PUC DIRTE QUE ERA UN GRAN HOME JO TING MOLT QUE AGRAIR-LI.LLASTIMA QUE MARXES TAN AVIAT PERO COM LAS COSAS NO SAPS PERQUE PASAN POTSER ARA ESTA FELIÇ AMB EN MARC.
AJUDA MOLT A LA MARE TU JA ETS UNA DONETA I POTS FERO JO SE QUE JA O FAS I MOLT I MOLT BE PERO........ELLA ET NECESITA TANT
SANDRA AMOR MEU JA SAPS QUE POTS TRUCARME SEMPRE QUE VULGUIS SEMPRE TINDRE UN UNA ESTONA PER TU.
DIGALI A LA MARE QUE EL MEU MAIL ES: teima44@holtmail.com
ESTIGAS SEGURA QUE EN MARC I ALS AVIS ESTAN AL VOSTRE COSTAT I NO SAPS COM ESTAN DE ORGULLOSOS DE SABER QUE DIA A DIA FEU UN PAS ANDAVAN.
MOLTS PETONS PRINCESETA ETS UNA NENA MARAVELLOSA.
ABRAÇA ALS PARES DE PART MEVA.
I TU MARC ESTIMAT NO ELS DEIXIS NI UN INSTANT.

MºTERESA

Brígida dijo...

Estimada Sandra,
bonica, quin escrit més ple d'amor, que bonic tot el que dius...
M'encantà conèixe't, ets una nena encantadora. Em vaig enamorar dels teus preciosos ulls... tant verds... tan especials... diuen tant de tu...
Ens veiem aviat!!

Mil petons reina.

Brígida

Anónimo dijo...

SANDRA CARINYO. sabs aquet escrit d avui m encanta, la DUNIA també está amb el seu avi JOAN, segù que menjan galetas, igual quen MARC li agradan molt, axí que pensem amb ELLS tots junts, els teus avis i els de la DUNIA i els nostres PRINCEPS.. VALE? Sabs ahí va se un dia molt especial per mí, venir a CADAQUES i está amb vosaltres també m ompli d energia, ETS ENCANTADORA NO CAMBIS MAI. per tots cuatre un peto ben gros.

Anónimo dijo...

hola preciosa!
soc la germana de l'hugo un altre cop!Saps,cada cop que llegeixi els teus ecrits me quedi sorpresa de la maduresa que demostres en cada un d'ells!
La meu mare quan tenia 10 anys va haver de passar per la mateixa situació que esteu passant a casa...Ella em va explicar que al principi tot era molt dur,però amb el temps les coses van anar canviant fins que un dia va poder recordar el seu germà amb un gran somriure....i es aixi com u segueix fent! Per ella es com un tenir un angelet que la vigila i la cuida en tots els moments!
Estic segura que en Marc no us ha deixat de mirar i cuidar-vos ni un sol segon i que estarà molt orgullos de tots voslatres!
Una abraçada molt dolça per tu!
yasmin