martes, 30 de septiembre de 2008

UN CAP DE SETMANA ENVOLTATS DE MÀGIA


Estimat amor meu :
Aquest cap de setmana, com saps, hem estat a CA N'EVA.
És la Fundació que hem conegut gràcies als pares de la Dúnia, la Sandra i en Cris.

Ens feia cosa anar–hi, ells ens animaven. Finalment vam pensar que tot el què fos una nova experiència, doncs benvinguda. Apart ja ens havíem adonat de la comprensió i el feeling que trobes quan coneixes pares que estan en es mateix camí que nosatros.
Ningú ,ningú mès, pot saber com és de colpidor, com et deixa de dolor, ràbia i impotència aquest infern. T' hi has de trobar immers.

Hem tornat molt, molt cansats fí
sica i emocionalment perquè vam voler estar i participar en totes ses activitats.
Cadascuna et donava quelcom per aprendre a viure i seguir el camí, junts tots, agafats de les mans.

No vam fer res més que parlar des nostros fills.
Marc,hem trobat un raconet on ens comprenen, un lloc on hi ha esperança i amor.
Ens hem sentit mimats, protegits per tants pares en sa mateixa situació que sa nostra.

Cada història escoltada era d ´amor i saps el que és veure plorar uns pares quan s' identifiquen amb tu, mentre tu vas explicant tot el que han estat es dies desde el moment que vas dir: ”vaig a fer una volteta i torni a dinar”?.
Emocionar-te sentint explicar a ses altres sa seua.

També hem après a r¡ure (encara no ho havíem fet, d aquesta manera).

La Sandra no tenia ganes d anar-hi i allà també ha trobat es seu espai, es seu raconet d' amor i "mimos", i es germans que es troben com ella.

Com he dit a l inici, ha estat MÀGIA. Va ser deixar CA N'EVA i els ulls entelar-se, el cor bategar diferent, i pensar…torni as meu dia a dia, as meu dolor...
Això sí, amb les ganes i la il.lusió de tornar-hi a finals de cada mes.

El símbol de CA N'EVA, son dos clips d'agafar papers. Enganxar, enganxar el que s'ha desfet en una pèrdua i, com es papers, si els vas agafant amb es clip, vas posant ordre.
I una de ses coses que m'han quedat, que va explicar en MIQUEL pare de l' Eva, és que això és igual que es primer dia que us deixàvem sols a la llar d'infants i vosatros ploràveu i ploràveu. Amb aquesta metàfora
vaig sentir-me molt identificada. Poc a poc, passet a passet, ja hi anàveu diferent.

Doncs en MIQUEL va dir: "ara són els vostres fills que, agafats de les mans, us han deixat aquí, en aquest espai plorant.

Bé amor meu, el que jo vaig dir als pares: "Estic contenta d'
haver vingut
i haver-vos conegut, però ojalà! Mai cap de nosatros s'hagués hagut de conèixer en aquestes circumstàncies.

Jo continui ENYORANT-TE TANT I ESTIMANT-TE.

PETIT PRINCEP MEU, ENVIEM UNA LLUM…..

MIL PETONS DE QUI ET PLORA SEMPRE.



LA MARE.


3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Marina,

Estic contenta perquè per unes hores vosaltres heu pogut passar-vos-ho bé, trobar confort en aquelles famílies que com tu bé dius us entenen, perquè nosaltres encara que estiguem al vostre costat i intentem imaginar-ho no és el mateix,i si que a la família sempre et falta algú que recentment et pugui haver deixat, i això et dol, però sigui per malaltia o bé perque ens deixen per vellesa, ho acabes assumint, i potser et consola pensar que és "Llei de vida", però costa en el dia a dia poguer assumir i païr aquest buit que ens ha deixat.

Ara feia dies que no escribia, tot i que constantment obro es blog perquè així estic més a prop vostro i sembla que no molesti tant, perquè tinc ganes d'escriura-li però vull que sigui especial, unes paraules que simbolitzin aquella tendresa que ens demostrava.

Petons per a tots.

Cristina

Natxo Rovira dijo...

Hola família,

Nosaltres també estem molt contents d'haver pogut compartir tantes emocions amb vosaltres aquest cap de setmana.
Crec que tens molt raó, Marina, aquesta metàfora del Miquel també em va arribar al cor. Hi ha molta saviesa en les seves paraules.

Petons a tots 4!!!

Anónimo dijo...

OLA MARINA ja soc aquí , he rebut les vostres cartes, GRACIES, aquesta nit us trocaré, vui parla em la SANDRA, vui que m espliqui com li va na a C. EVA, estic molt contesta que aquesta sortida em els meus fills os aixin portat una mica de PAU sabia que sería axí, sé que la gent de C. EVA son persones exepcionals,que em ELLS podeu comparti tantes cosses tans sentiments, que com tu dius nomes vosaltres podeu sentir.UNA ABRAÇADA i fins el vespre