domingo, 9 de noviembre de 2008

9 DE NOVEMBRE



Estimat fill: torni a ser el pare qui tè necessitat d´escriure´t.
Ahir tots sabem quin aniversari era….
Vaig anar a dormir només pensant això,però sabia ,no obstant, que la mare havia demanat que ningù ho recordes, i memys ,dir-li, Felicitats,
Tambè em deia que no volia regals…

Vaig anar a dormir recordant com cada any anàvem tots dos a comprar-li
Algun regal, sa nostre confident ,era la Sandra,ella sempre corria botigues amb la mare i sabìa el que havia vist que li agradava.
“jugàvem amb avantarge””eh! Petit” i evindentment sempre ho encertàvem…però a mès desprès nosaltres dos I posàvem el nostre gust.

A la nit , al anar a dormir tant donar- hi voltes I mès voltes als anys passats
Vaig acabar somiant amb TÙ.vaig sentir tant real tot,
Però es que m´ho demanàves Carinyo, ho vaig veure-ho,. .i sentir-ho aixìs.

Eren les 5 del matì i nomès podia plorar i plorar…
A les 8 l´hi vaig dir a la mare que anirìa a comprar-li el que volguès per la setmana i aixìs em passava el matì..
Jo volia agafar es cotxe i ANAR-HI amb TÚ ,com sempre ..i aixìs vaig sentir que ho feia.
Ja sabia coses que podien agradar-li(ara qualsevol cosa que pugui portar i recordar es seu Estel, “Petit princep” “Peter pan”, i de mil maneres que pot pensar amb tù, anar relacionant.

Al arribar ja l´hi havia dit a la Sandra que tinguès feta una targe amb es nostros 3 noms…

Va emocionar-se molt!, però l´hi vaig dir, que tù ho havies demanat,i que haviem anat junts a buscar-ho…
A partir de ahir LA MARE. Té una nova cosa que li agrada i et recorda UNA ESTRELLA,per portar penjada.
S´HO MEREIX I TÙ , HO VOLIES, VERITAT¡
Ella et va trobar a faltar mès que MAI ,abans era com deia es seu dia i el volia passar sempre tots 4.

UN PETÒ FILL, T´ESTIMI.
EL PARE


2 comentarios:

Anónimo dijo...

ESTEVA ,no saps com t enteng, la setmana passada vaig passar pel meteix axi que no cal gaires paraules, només dirte que aquesta estrella que li heu regalat segú que es la mateixa que brilla en el CEL BLAU i segú quen MARC desde aquet CEL emb tot el seu AMOR fará que sentiu aquesta sensaçio que tu vas senti en el teu somni tots plegats, os estimo, i esteu en el meu pensament.Una abraçada, LA IAIA DE LA DUNIA per sempre

Brígida dijo...

Esteve,
Tot el que esta fet amb AMOR, és important... i si ha més està envolcallat de l'amor del vostre Marc, tots junts com sempre, és del tot bonic.
Estic segura que en Marc així ho va voler, i la vostre estella està i estarà sempre amb vosaltres, sempre al vostre immens cor.
Esteu envoltats del seu gran amor, amor cap a vosaltres, cap a tot el que feu.

Molts petonets per tots 4.

Brígida