viernes, 30 de enero de 2009

PER TÙ LAURA!



Vaig fer l´entrada i em va ser impossible escriure.
Però ja vas entendre , "PETER PAN", SA TEU lAURA , feia 25 anys!
sa meu germana petita , vau pujar com germans , no l´hi havies dit mai tia...
i ella

al pare l´hi diu tete o a mi teta o Nina..
és com una filla...de petita jo l´hi deia (quan la cuidava) que era sa seu mare petita.(tot i que jo ja tenia 17 anys...

La gran sorpresa del pare va ser anar com fa sempre una estoneta a sa farola..
i trobar un ram preciò ..de Mimosa, sa seu flor preferida per l´olor i l´alegria del color,junt amb una targe que i deia "SEMPRE HAN DIT QUE ET SENTIRÀS MOLT FELIÇ , SI ES DIA DES TEU ANIVERSARI FAS UN REGAL A ALGÙ"

UN PETÒ , BEN DOLÇ...T´ESTIMI..
"MAMA"

4 comentarios:

Anónimo dijo...

MOLTISSIMES GRÀCIES!!!

Peró avui és un dia tant trist com molts altres.

Avui, més que cap dia, recordi que fa un any i un mes que vaig començar a creure amb el pais dels somnis...allà hi ha es nostre Peter Pan!!!

T'estimi molt.

Petons molt i molt tendres allà on estiguis.

Laura

Anónimo dijo...

LA IAIA DE LA DUNIA LI DIU A LA LAURA, Com la tia d en MARC, sé quan deus patí per veure als teus estimats tan tristos,perque jo també veig a la meva germana com tú, a vegades donan nos el seu sonriure i les sevas paraules plenas d amor,per la meva filla i el meu gendre, ELLA a sigut i és un puntal ferm, en aquets moments que jo no he pogut . Per aixó jo també el vui donar les gracies, per està al seu costat i sé com ets. un petò

Anónimo dijo...

Moltes gràcies iaia de la Dunia. Sento dirigir-me a vosté com a iaia, peró ets la iaia de casa la meu germana, per aquest motiu deixim dirigir-me a vosté així.

Li voldria donar les gràcies per estar el costat dels meus, ara és part d'ells. En parlen sempre de vosté i l'estimen moltíssim. Com ja he dit ja és part de la família.

Li envio tot el meu efecte i molts ànims; ara fem tots junts el mateix camí.

Un petó molt especial.

Tia Laura.

Anónimo dijo...

Hola Marina somos carmela y charo hemos intentado leer lo que pone con el traductor pero nos da error y no nos deja leerlo en castellano mira a ver si tu consigues arreglarlo ya lo intentamos con la chus y nos pasaba lo mismo. Muchos besos siempre en nuestro corazon