domingo, 1 de agosto de 2010

SOMNIS TRENCATS.

Carinyo , ahir vam sortir amb sa barca.
Anàvem navegant i sa nostre "princesa " em cantava una cançò de la oreja de vangoh , grup que tant t´agradava.
De ben segur aquesta te l´haguès sentit a sa teu habitaciò;11 M. Dedicada a tota la gent d`aquell 11 de març.
Ella m´anava cantant , jo m´entres l´escoltava emocionada . No potser d´una atre manera escoltant aquesta lletra. Et buscava, t´imaginava entre ses roques. Sobretot quan passi per CAIALS .

Recordi alguna tarda que t´acompanyava .... vas acabar fent-me tirar d´unes roques....

Intentava aguantar ses meus llàgrimes, no podia . Tancava fort els ulls perque no baixéssin , però acabaven
lliscant sa meu cara ,calentes com el sol.
Aquest sol que surt cada dìa i tù ja no pots disfrutar.

Recordes que feliços erem quan el pare volia anar a fer una volta.... nosatrus davant agafávem aquell
aire que ens portava aquell sensaciò de pau , tranquilitat ....?
Sensació que ha desaparegut en mi ....

vaig recordar es meus somnis...Somnis ara trencats d´aquells istius tots 4 a sa barca ....jo sabia que venieu amb nosatrus però pensava" es faren grans i com és normal ja no vindran perque iran amb ses amics" , però
nosatrus sortirem amb sa barca i.....llavors ....mirarè ses roques  , sobre tot passant per  caials ,i el veurè allà amb es seus amics
el cridarem,  i estarem feliços de veure´l passant- s ´ho bè amb ses amics.SOMNIS TRENCATS......

sortim amb barca ..i com imaginava , no et veig entre ses roques ple de vida !!
estás dins meu , petit.

Ahir la sandra estava prenguen el sol i vaig recordar-vos tots 2 estirats i renyint perque un ocupava mès puesto que l´atre ...i de cop es veia es teu colça fumen cops a ses cames de la sandra ..
"nena fes el favor de deixar puesto !!
ai que l´hi deies !! es veien unes cames que encare volien ocupar mès.....

 aixís anem passant es dies....recordant somnis que ja no seran....
somiant imatges que no es repatiran.....
 ESTIMANT-TE a rabiar...
, ENYORANT-TE..
UN PETÓ salat com es teu mar .
Marc , que curta va ser sa nostre felicitat !!
la mama

7 comentarios:

Anónimo dijo...

si Marina somnis trencat, principalment els seus.
En els seus llibres de la vida s´han quedar tans capitols per omplir, quantes pàgines amb blanc!
Son noveles inacabades on tú has de imaginar-te com haurien continuat.
Voldriam veurels escriure pàgines i pàgines, on segurament hi hauria una mica de tots el géneres, fantasia, novela, realitat... Marina,que puc dirte, només el que tambe et diu la teva amiga Marta,qu`em de ocupar totes les nostres hores per no pensar amb la buido qu ens han deixat
Un peto ben fort
Rosa

MARTA dijo...

Em fa molta il·lusió saber que tornes a fer passejades amb la barca.I encara que et porti a pensar amb els somnis trencats, també t'ha regalat aquests records tan bonics.
Quan he llegit les discusions d' en Marc i la Sandra a la barca he hagut de riure.M'han fet pensar amb les d'en David i la Susanna.

Anónimo dijo...

Familia!
La Sandra em va explicar que havia anat en barca i me'n vaig alegrar moltíssim!!
doncs sí.. somnis trencats.. però a que van ser preciosos?!
Molts petonets, us estimi!!!!!

Mireia.

Anónimo dijo...

La imaginacio pot fer-te sentir millor.... pensa com continuaria el somni!!

Un petonas gegant a tots!!!

Pd: Vos saluda tota la colla.

Hugo G.

jawad dijo...

a nosaltres (la seu colla) també ens encantaria que pogues esta amb nosaltres a ses roques i que estigues rient com sempre! Tots el trovem i sempre el trovarem molt a faltar! I com ja saveu tota la seu colla esta aqui per a qualsevol cosa que volgeu

Jawad

MARINA. dijo...

Gràcies a ses amics ....
per tot .
Avui , jawad és 30 ....m´has emocionat.
Donarìa el que fos per veure´l entre vosatrus.

jawad dijo...

yo també donaria TOT el que fos perque estigues entre nosaltres! i no ens has de donar les gracies per res als seus amics que per aixo estem aqui per aixo som amics den Marc i per aixo vos ajudarem en tot el que vos faci falta!


JAWAD